Verzenden & Levering

Hoe verzenden wij je bestelling

Wij versturen alle bestellingen in een bubbelenvelop of brievenbusdoosje via brievenbuszending met PostNL. Als het niet mogelijk is om de bestelling via brievenbuszending te versturen dan maken wij gebruik van pakketpost van PostNL.

 

Verzendkosten

Onze webshop berekend de verzendkosten op gewicht. In de afrekening zie je hoe hoog de verzendkosten zijn.

Naast de daadwerkelijk kosten van PostNL gebruiken wij een goede bubbelenvelop & adresstickers.

 

Verzendtijd

In de regel bezorgt PostNL brievenbuszending de dag nadat de brievenbus is geleegd.

Tijdens drukke periodes (bijvoorbeeld Sint & Kerst) kan de verzendtijd langer zijn.

 

Track & Trace

Wij hebben geen Track- & Tracenummer van onze brievenbuszendingen. Als je bestelling via pakketpost is verstuurd dan is dit nummer wel beschikbaar.

 

Beschadigde bestelling

Heb je een bestelling van ons ontvangen die (duidelijk) beschadigd is, neem dan per email contact met ons op. Vermeld je ordernummer en vermeld ook wat er beschadigd is. Wij vragen je ook bewijsmateriaal (foto’s) mee te sturen. 

Als blijkt dat de bestelling inderdaad beschadigd is door toedoen van ons of de verzender dan lossen wij dit kosteloos voor je op.

 

Verkeerd ontvangen bestelling

Heb je een verkeerde/foute bestelling van ons ontvangen, neem dan per email contact met ons op. Vermeld je ordernummer en vermeld ook wat er verkeerd is. Wij vragen je ook bewijsmateriaal (foto’s) mee te sturen. 

Als blijkt dat de bestelling inderdaad niet klopt door toedoen van ons of de verzender dan lossen wij dit kosteloos voor je op.

 

Bestelling niet ontvangen

Vervelend dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen.

Is de termijn voor verwerken en verzenden al verstreken? Neem dan contact op per email en vermeld daarbij ook je ordernummer. Wij controleren vervolgens je bestelling en ook de verzenddatum. Het kan zijn dat wij je vragen het afleveradres te controleren.

Als blijkt dat de bestelling niet is aangekomen en een fatsoenlijke termijn is overschreden, dan maken wij je bestelling opnieuw.

Tijdens feestdagen vragen wij je iets meer geduld te hebben. PostNL kan dan helaas niet altijd aan de normale verzendtijd voldoen. Bestel op tijd om dit te voorkomen!