Bestellen & Wijzigen
Levertijd van je bestelling
Wij proberen je bestelling in ieder geval binnen 5
werkdagen te verzenden.
Uiteraard doen wij ons best om je bestelling sneller te
verzenden maar dit kunnen wij niet altijd garanderen. Heb je een gewenste leverdatum
dan kun je vooraf contact met ons opnemen en kunnen wij afspreken of wij deze datum
ook kunnen halen. Houdt ook altijd rekening met extra tijd die de bezorgdienst
nodig heeft om je bestelling te bezorgen!
Wijzigen van je bestelling
Als wij je bestelling nog niet hebben verwerkt dan is het
mogelijk om je bestelling te wijzigen. Neem via email contact met ons op en
vermeld hierbij je ordernummer en wat je wilt wijzigen.
Wanneer je order al is verwerkt en/of je maatwerk
artikelen al zijn gemaakt dan kunnen wij deze helaas niet meer wijzigen.
Fout herstellen na je bestelling
Stuur ons zo snel mogelijk een email. Vermeld in deze
email je ordernummer en ook wat je fout hebt besteld en wilt veranderen.
Wanneer je order al is verwerkt en/of je maatwerk
artikelen al zijn gemaakt dan kunnen wij deze helaas niet meer wijzigen.
Foute bestelling of ontevreden?
Is de bestelling al geleverd en heb je toch een fout
gemaakt bij het bestellen? Of ben je ontevreden over ons product?
Kijk dan op onze pagina “Klachten & Ontevreden”. Wij
horen dit heel graag en er is vaak meer mogelijk dan je denkt!